پرسش های متداول

۱ – آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ : شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. به همین جهت ابتدا باید با وارد کردن ایمیل و کلمه عبور در بخش “ورود” وارد سایت شده، سپس با کلیک روی گزینه “پنل کاربری” و رفتن به انتهای صفحه در بخش اطلاعات حساب امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد .

۲ – آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ : برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “پنل کاربری ” کلیک کنید تا خریدهای قبلی شما نمایش داده ‏شود.

۳ – رمز عبور حساب کاربری را ندارم، چطور باید رمز را بدست بیاورم؟

پاسخ : جهت دریافت رمز عبور باید از طریق بخش “بازیابی رمز عبور” اقدام کنید.

۴ – آیا برای خرید از سایت پرو مکانیک، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ : بدون وارد شدن به سایت پرو مکانیک می‏‌توانید یک محصول را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی لازم است ایمیل و مشخصات خواسته شده را تکمیل کنید. فرایند عضویت در هنگام خرید به صورت خودکار انجام می گیرد.

۵ – آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم خرید خود را ثبت انجام دهم؟

پاسخ:   شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید خرید کنید.

۶ – مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

پاسخ:  همگی کاربران می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت پرو مکانیک ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند . همچنین امکان واریز وجه از شعب بانک یا انتقال وجه به شماره کارت مدیریت سایت برای همه کاربران وجود دارد. جهت دریافت اطلاعات حساب به شماره ۰۹۱۱۸۲۰۷۴۳۵ پیامک ارسال کنید.

۷ – ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ :  گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد ، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

۸ – آیا قیمت محصولات در سایت پرو مکانیک به روز و معتبر هستند؟

پاسخ:  بله، قیمت ها معتبر هستند.